luni, martie 21, 2011

CIOCOLATA CALDA SI BECHEROVKA de Cehia


Am descoperit multe utilizari pentru lichiorul din Cehia. De la prajituri la bauturi calde sau cocktail-uri, Becherovka imbogateste aroma din barul sau bucataria voastra. Scortisoara amaruie, claritate aurie si mult parfum… O bautura surprinzatoare, pentru amatorii de digestive, dar si pentru cei care prefera un cocktail mai “rough”!


Eu am imbunatatit cu ajutorul acestei bauturi o cana buna de ciocolata calda pe timpul iernii, asa, mai la o poveste-doua…

Iata cum:

Pentru 2 cani de ciocolata calda:

2 cani lapte
1/3 ciocolata cu lapte Poiana
1/3 ciocolata amaruie Poiana
1 zahar vanilat
4 linguri Becherovka
Un praf de scortisoara sau, MAI BINE: un praf delicios de Kamis, Condimente pentru cafea si desert SAU Amestec de scortisoara si zahar, caramel Kotanyi (nu ma mai dezlipesc de ele de cand le-am cumparat pt prima oara in Praga)

1. Punem laptele intr-o craticioara mica la fiert, flacara foarte mica, adaugand zaharul vanilat.
2. Tocam ciocolata, iar cand laptele a devenit fierbinte, o adaugam amestecand rapid cu un tel mic.
3. Macinam condimentele in laptic.
4. Cand laptele incepe sa fiarba, il luam jos de pe foc si adaugam lingurile de Becherovka.
5. Garnisim bautura cu un strop de frisca, scortisoara si niste prieteni la o poveste…

4 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Vreau sa va informez ca de anul curent bautura respectiva este furnizata si in Romania. Daca sunteti interesati, nu ezitati sa-mi dati un email. Eu sunt responsabilul de vanzari in Bucuresti si ofer livrare gratuita.

    Cu stima,
    Bagoly Levente
    0729500101
    bagolylevi@gmail.com
    www.becherovka.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant! Bine ati venit pe piata romaneasca! Va asteptam si pe rafturile din Cluj! O zi frumoasa va doresc si vanzare buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. De unde pot cumpara condimentele prezentate mai sus, ca in Carrefour nu am gasit ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca la magazinele de bauturi dar imi amintesc ca vazut in metro ori kaufland. Cristina

      Ștergere