luni, ianuarie 09, 2012

Cupe de soare

 
Asta e o grozavie de salata de fructe inglobata in jeleu de piersici cu un efect de zile mari. Mie imi place nu numai culoare paharelor umplute cu minunea asta de desert ci si cum gustul usor amarui al ciudateniei de Pomelo cedeaza in combinatie cu piersicile astea lingusitoare si alunecoase. Crocant versus moale, parca am fi eu si Cristi intr-un pahar, doua chestii opuse dar potrivite in ansamblul cuprins de jeleu... Gata cu dulcegariile!

Mi-au iesit 5 pahare din:

1 conserva piersici
1 pomelo
500 ml suc de piersici de la compot (au fost cam 400 plus 100 ml apa rece)
1 pliculet gelatina Dr. Oetker pt deserturi
Inca o cescuta mica de apa rece

1. Curatam uriasul de pomelo de coaja si pielite, apoi il rupem in bucatele.
2. Feliem piersicile din compot.
3. Pliculetul de gelatina il dizolvam in cescuta de apa rece pentru cateva minute, apoi amestecam gelatina inmuiata in 500 ml suc de piersici. Punem cratita pe foc si o tinem pana se infierbanta sucul cu gelatina.
4. Dupa ce am alternat straturile de fructe in pahare, turnam sucul caldut peste el, si le dam direct la frigider, pana cand jeleul s-a in chegat. Asta cam dureaza vreo doua ore, poate chiar mai putin. Daca vreti sa puneti si cate o lingura de frisca peste desert atunci cand il serviti, va fi cu atat mai dragut.

Va las sa va hotarati timp de vreo doua saptamani cam care e preferatul vostru, asta pana cand mai vad ce supunem la vot: alte si alte retete. Sper maine sa vin cu ceva de pe la munte, ceva gustos  si deosebit, plus cateva imagini din concedii mai varatice, asta asa, ca sa ne plangem de zapada moale de afara. Pe curand!

P.S. Bun venit Irina, pregatesc un cocktail pentru tine, numai bun inainte de sesiunea ce mi se apropie :D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu