sâmbătă, aprilie 28, 2012

Green Apple imbunatatit!


Cred ca am mai decoperit o bautura grozava! O gasiti in Cluj la 4 Amici si ii spune asa, insa fara alcool. Mai au ei o varianta delicioasa, insa e cu lichior de pepene galben si ii spune Melonito, daca bine imi amintesc. Grozav pahar am baut seara trecuta, asa ca il dam in vileag! Trebuie sa recunoastem ca am incercat acasa trei variante, fiind patru bautori la masa. Evident ca fiecare a ales o alta varianta, asa ca, asta am combinat, asta a iesit:

Pentru pahare de 330 ml aveti nevoie de:

gheata
1/2 limeta feliata
1/2 lingurita zahar brun
200 ml suc de mere verzi
50 ml vodka, triplu sec sau gin (eu zic sa le incercati pe toate, evident, pe rand :))
20 ml sirop curacao

1. Pentru inceput punem in pahar limeta usor stoarsa, zahar brun si gheata, apoi sucul de mere verzi si alcoolul preferat. Daca folositi triplu sec, renuntati la zaharul brun! Va fi prea dulce...
2. Ramane sa mai turnam, pentru primul pahar cu o mana sigura, in suvoi subtire siropul, sa se poata aseza frumos pe fundul paharului. Mai punem un pai si gata bautura! Singura problema e sa va hotarati care aroma va place mai mult :))! Vodka e neutra, da doar tarie paharului, triplul sec aduce parfum de portocale iar ginul mie mi s-a parut ca a completat perfect aroma coajei de limeata, deci a fost preferatul meu, cu toate ca nu sunt o amatoare a ginului. Banuiesc ca toata lumea are o preferata anume, asa ca, hai noroc si spor la combinatii!


12 comentarii:

  1. daaa.. colorat si bun bun bun cu triplu sec

    RăspundețiȘtergere
  2. pe Green asta nu am apucat sa-l gust la cocktail party ( din motive obiective-trebuia sa ajung si eu acasa)dar pare potrivit pentru mine

    RăspundețiȘtergere