duminică, martie 25, 2012

Cherry Coffee

 
Ne-am inceput dimineata asta cu cate o cafea aromata. Eu am optat pentru menta, asa ca lui Cristi i-a ramas parfumul de cherry, alegere ce s-a dovedit potrivita fiecaruia dintre noi. Am facut multa spuma de lapte cu un aparat mic si dragut, de care am aflat pentru prima data acum vreo 3 ani, de la Alida. E un mixer special pentru spuma de lapte pe care il gasiti in Ikea, in Lidl uneori (eu l-am gasit pe vremea cand ii zicea Plus) ori in magazinele de electrocasnice. Problema e ca va trebuie un lapte foarte gras, rar la noi avand in vedere ca e vesnic diluat cu apa. Eu il mai combin cu pastile de lapte pt cafea ori putina frisca lichida, asa ca situatia poate fi salvata. Daca nu folositi acel aparat si aveti un espressor (eu am groaza de sunetul lui si de asta am rar curaj sa il folosesc), o spuma de lapte cu abur fierbine e alegerea perfecta.

 
Pentru Cherry Coffe asta va trebuie (la o ceasca mare):

30 ml Angelli Cherry
O ceasca de espresso ori cafea tare
4 linguri spuma de lapte

1. Pregatiti o cafea tare.
2. Prima data turnam lichiorul in ceasca.
3. Adaugam cafeaua fierbinte.
4. Pregatim spuma de lapte (musai lapte gras, foarte usor incalzit), apoi o adaugam frumos, cu o lingura deasupra cafelei. Si in sfarsit ai chef de o zi proaspata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu