duminică, august 11, 2013

Smoothie de pepene galben si caise pentru 40!


Bine ai venit Liliana Malai!

Am atins si noi un minunat 40! Parca suna altfel lista acum, asa ca venim rapid cu o bauturica racoroasa, in cinstea evenimentului :)! Stiu ca in mod normal sarbatorim cu niscaiva tarie, insa de data asta am decis sa mergem pe chestii mai smooth, asa ca am facut o bautura de sezon, plina de fructe si arome care mai de care amintindu-ne de canicula ce topeste cuburile de gheata din paharul nostru. Promit sa revin si cu tarii pe raftul de bauturi, mai cu seama ca tocmai am probat o sticla noua de gin, asa ca speram la un nou inscris peste cei 40 de prieteni. 

Pana una-alta, sa vedem cum am facut aromatul smoothie de pepene galben si caise. Mie mi-a iesit fix un litru, insa nu stiu sa va dau exact cantitatea de pepene galben, pot doar sa va zic ca era unul delicios, de marime numai buna :) si ca l-am folosit jumatate pentru suc, iar pe cealalta am devorat-o cu lingurita.

Punem deci in blender: 

pulpa de la 1/2 pepene galben, cubulete
1 banana taiata rondele
4 caise spalate si taiate in sferturi
1 pliculet zahar vanilat
1 lingura zeama de lamaie
3 lingurite zahar
150 ml apa rece, sau dupa preferinta, cat de diluat apreciati un smoothie, plus in pahar cuburi de gheata

Obtinem o bautura minunata de sezon, numai buna cand arde soarele si alcoolul nu isi are rostul in miezul zilei (chiar daca eu m-am pus pe scris in miezul noptii :)). Sa nu mi-o luati in nume de rau daca postarea cu un cocktail in stilul Vlaicu o sa apara totusi intr-o dimineata, pe cuvant de gospodina ca a fost incercata la ceas de seara. Hai cu inscrierile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu