joi, martie 24, 2011

GRAIN D’ORGE CUVEE 1898

"White beer of character… to be savoured in good times."
Ei bine asta a fost chiar interesanta. Nici nu avea cum altfel sa fie, avand in vedere alcoolul de 8.5%. O bere blonda, de un auriu intunecat, intr-adevar cu caracter.  Nu cred ca am mai baut o bere cu un gust atat de intens. Asta a fost primul meu gand. Un gust foarte, foarte puternic de bere, foarte dulce, intepatoare chiar. Nu e insa cea mai buna bere tare pe care am baut-o. Cea mai buna am primit-o de la Florin, si sper sa imi aminteasca el numele. Avea 9% alcool, dar era extraordinara. Pentru mine aceea a fost CEA MAI BUNA BERE.

Ca sa revin la Grain d’Orge, pot spune ca fetele o vor gusta si o vor gasi buna, cel putin datorita dulcetei pe care o lasa in urma. Alcoolul in schimb il simti de la prima inghititura. Te cam arde pe esofag, asta pentru o bere… aroma nu e in schimb cea mai placuta. Combinatia de ingredient mie mi-a parut ciudata: apa, malt din orz, grau, orez, zahar si hamei. Acum ca citesc eticheta sunt sigura ca orezul e cel pe care l-am simtit fermentat cel mai tare, cat despre zahar nu mai vorbim; acesta clar a ajutat la gradele de alcool. Deci o bere frantuzeasca, tare, dulce si extraordinar de intensa. Poate putin prea intensa…
http://www.brasserie-graindorge.net/white-beer-character.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu