vineri, martie 18, 2011

RUBRICA “D’ALE MELE”


Ce ar fi viata noastra fara prieteni? Fara sfaturi, fara mici rautati feminine, cunoscute drept barfe, fara sprijin pentru orice nebunie am alege sa facem, sau din contra, fara obstacolul ce ne tine piept in caz ca lumea noastra o ia razna si singuri nu ne mai putem opri din deriva…

Am si eu cateva astfel pe “refugii”, doua dintre ele pe numele lor Alida/Oana sau Oana/Alida. Cel putin o data pe luna reusim si noi sa ne reincarcam increderea in propria persona, fiecare cu ajutorul celorlalte doua, proces ce are loc in urma unor descarcari puternice de frustrari, nervi, informatii, ultime realizari sau dezastre din viata fiecareia, noutati si alte asemenea nimicuri ce insumate dau viata noastra de zi cu zi.

In timpul ultimei sedinte (locatie: bucataria mea, orele 18:30-22-30, topic: evenimente lunile februarie-martie) s-a infiripat urmatoarea idée, sustinuta de colegul de apartament (inca nu ne dam seama cum ne suporta pe toate 3 la un loc… banuiesc cu stoicism…): de ce nu am publica si alte reusite culinare, nu doar cele selectionate pentru a subiectul bloguletzului (A.K.A. – Puiu…)? Ca rezultat, decretam infiintarea unei noi rubrici, “D’ale mele”, unde cititorul interesat (sau nu) va descoperi cam ce s-a mai gatit in familia V de pe Vlaicu, Cluj-Napoca si cateva sfaturi de bun-simt (daca eu o dau in bara macar sa stiti voi cum s-o evitati).

Vorba lunga, saracia omului (sau foamea lui, in cazul nostru)! De unde rezulta urmatoarele: cartofi gratinati si briose cu afine si ciocolata (am uitat sa mentionez: “mobilul” intrunirii de aseara a fost noua mea tava de briose, de care sunt cum nu se poate mai incantata!). Mai mutam aici pandispanul de data trecuta. Mi-am amintit de o reteta frantuzeasca mai reprezentativa si nu vrem sa stricam numaratoarea, cel putin nu inca. In plus de asta, reteta e déjà chiar traditie la noi in casa, asa ca se potriveste grupului de etichete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu