vineri, iulie 08, 2011

Salata “Oana”


 Am dibuit-o si pe asta! Am promis ca daca avem o salata pe nume Alida o sa aduc si una Oana. Initial am zis ca o facem de fructe, dar ne-am razgandit. Daca tot sunt prietene, m-am gandit sa le asortez, si daca prima a fost de legume, o facem cam la fel si pe a doua, in schimb aici mai punem si ceva proteine de origine animala, sa satisfacem si cele mai pretentioase gusturi culinare ale “carnivorilor”. Noi facem foarte des retetele astea, si macar acum le identificam mult mai usor. La fel ca si Alida, Oana e delicioasa, o combinatie proaspata si rapida pentru zile de vara si nu numai, consistenta si suficienta pentru un pranz bun. Daca la prima salata am folosit conserva de mix 4 feluri de fasole, aici folosim numai fasole alba, butter beans. Se potriveste de minune cu restul ingredientelor si face casa buna cu ceapa rosie.

Pentru 2 flamanzi, maxim 3:
 

1 conserva fasole alba boabe
1 conserva mica porumb
200 g masline negre
3 felii groase de parizer taranesc de porc sau 150 g sunca
1 rosie mare
1 ardei
1 castravete
1 ceapa rosie
Sare de mare grunjoasa
Oregano
Ulei de masline
Zeama de la ½ lamaie
2 linguri bune de Tnuva Cottage (branza de vaca cu smantana)

1. Spalam, curatam si feliem cruditatile.
2. Punem peste ele in castron conservele si maslinele.
3. Taiem fasii marunte parizerul sau sunca.
4. Facem un sos din restul de ingrediente si il adaugam si pe acesta peste salatica noastra.
5. Impartim cu cineva salata si o devoram pe toata! O minune de salata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu