luni, august 01, 2011

Cloudy sky - in ton cu vremea


De bun venit Make-upZ!

La ce vreme am prins in weekend-ul asta, desi am luat parte la evenimente fericite si pline de traditii, numai la norisori mi-a stat mintea, asa ca am adus unul pufos peste o bautura de seara. In loc de lapticul traditional, m-am gandit ca asta e mai vesel, asta in cazul adultilor. Si mai ales ca avem de intampinat un nou prieten al blogului, am pregatit bauturica draguta si colorata, ca sa nu mai spun cat de aromata si linistitoare e!

Pt un pahar:

50 ml rom
cam 200 ml lapte rece (totusi...)
30 ml sirop Blue Curacao

1. Turnam in pahar laptele si romul, apoi amestecam lichidele cu o lingurita.
2. Incet si cu multa grija, turnam apoi in pahar siropul colorat. Se va aseza pe fundul paharului, iar efectul va fi cel de Blue Sky cu norisor de lapte, asa ca avem un Cloudy Ska delicios si racoros!
3. Bun venit Make-upZ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu