luni, ianuarie 23, 2012

Rum Crabbie's pt 20 :)

 
De ceva vreme nu am mai facut cocktailuri, desi ocazii am avut. Acu' daca tot am atins 20 de "urmaritori" am decis sa bem in cinstea acestui 20 (cu multumiri tuturor celor ce ne urmaresc,) ca doar asta aminteste de prea multe chestii ca sa fie lasat de izbeliste! Ca la 20 de ani am pus la pamant urmatorul pahar super aromat, iute la propriu si la figurat, dulce acrisor si cu o doza de alcool numai buna sa ma faca sa uit de examenul de Conta ce sta sa imi bata la usa (Rada draga, incep sa cred ca o sa merg pe mana ta, cu "Tanar si ..." nu mai spun mai multe, las profa sa descopere singura restul :D). Intr-un pahar de long drink (au l-am pus in pahar de bere, ca doar are bere la baza) turnam in ordine:

150 ml Crabbie's
60 ml rom Havana Club (parerea mea e ca asta e romul pe care il cautam cu adevarat)
40 ml suc de limeta

apoi garnisim bautura cu 1 felie de limeta, cat sa inveseleasca paharul si consumatorul :).

Am descoperit de ceva timp berea de ghimbir Crabbie's la 330 ml (cam greu de gasit in Auchan, ca nu prea o aduc) si sincer dupa ce ai incercat-o, cu greu mai poti reveni la chestii obisnuite. E o bere slaba de 4% vol alcool insa cu personalitate serioasa! E usor iute, cu aroma distincta de ghimbir, de un auriu-oraj intepator ca intreaga bautura. Nu spun ca cere rom pentru a fi imbunatatita, ca e grozava asa cum e. Un pahar din asta stinge setea si aprinde cheful garantat, cam pentru orice va sta in minte, atat de revigorant e ghimbirul din berea asta! Romul asta e adaugat numai pentru aroma fina ce i-o strecoara, iar sucul de limete pentru a pune pe jar toate simturile si pentru a reactiona si mai bine la intepatoarea bautura. Bun de dat gata!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu