marți, ianuarie 31, 2012

Salata cu fasole boabe in stil latino


…sau mai de graba in stil “sesiune”. Nu mi-a venit sa cred ce buna a iesit. Pentru salata asta “pe fuga” am folosit o conserva mai alt fel de fasole, adica una in sos de rosii, dulce si foarte aromata. Stilul latino vine de la porumb si feliutele de salam condimentat perpelite bine in ceva picaturi de ulei, chorizo de preferat, dar nici cu unul mai unguresc, papricat bine nu mi-a fost rusine :). Am mancat ca niste sparti salata asta si poate ca am fi putut primi inca un ins la masa, daca burtica nu striga “mai vreau!”. Nu e bai daca nu gasiti fasole in sos dulce de rosii. O jumatate de cana de bulion cu 2 linguri de ulei si o lingurita buna de zahar rezolva problema cu siguranta. Aveti nevoie deci de:

1 conserva fasole alba boabe in sos de tomate
1 conserva porumb
Salam picant, cam cat aveti chef si pofta sa prajiti
1 lingura de ulei pentru prajit
½ ceapa rosie
Un praf de piper
multa pofta la fasolica cu ceapa rosie

1. Amestecam bine cele doua conserve scurse intr-un castron, asta pentru inceput.
2. Taiem rondele de salam picant, subtirele, apoi le prajim intr-o lingura de ulei. Le scoatem pe un prosop de hartie sa le scurgem de surplusul de grasime. Adaugam aceste rondele apoi la salata noastra.
3. Mai taiem felii o jumatate de ceapa rosie, o punem si pe asta sa isi aduca o buna contributie la salata noastra latino, apoi ii mai dam si un praf de piper, sa iutim un pic treaba. Cam asta e bunatatea de salata, sa aveti si voi pofta la ea, ca noi am avut din plin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu