miercuri, februarie 29, 2012

Omleta si baby spinach… de primavara!

 
Am descoperit azi un cuplu de zile mari: omleta simpla si baby spinach, ori bebe-spanacelul cum ii zic eu. Gasiti felul asta de spanac la hypermarketuri, la rafturile cu salate la rece, pe langa chive, menta proaspata, rozmarin ori cimbru. Eu am luat o punga pentru una din salatele pe care le-am facut si mi-au ramas doua maini bune. Mi-a venit rapid in minte combinatia cu omleta si ma bucur acum ca am facut-o. Pot spune ca de azi e omleta mea preferata, si singurul regret e ca nu am avut cu cine sa o impart azi la ora asta, asa ca ii raman datoare lui Cristi cu o portie simpatica! E colorata, super-gustoasa, gata in 5 minute, asa ca micul dejun festiv nu mai e de weekend!

Pentru o portie adevarata:

2 maini bune de baby spinach
3 oua
2 linguri ulei de masline
Sare si piper, un praf bun din fiecare
1 praf oregano
Patrunjel verde
Rosii cherry si ridichi pe langa…

1. Batem ouale cat mai bine, sa avem o omleta pufoasa, cu un praf de sare, evident.
2. Spalam si stergem de apa spanacelul.
3. Cand e incins uleiul de masline in tigaie, aruncam acolo jumatate din spanac, pentru un minut, cu un praf de piper.
4. Adaugam apoi ouale batute si le intindem in tigaie peste spanac. Adaugam un praf de oregano, apoi, cam la un minut distanta, inainte de a se inchega ouale deasupra adaugam restul de spanac si patrunjelul verde. Cel din urma a fost surprinzator de bun. Am vrut initial sa sar peste el ca nu sunt fana lui, insa mi-a amintit grozav de bine de niste ciuperci la cuptor, ca si aroma.
5. Tinem sub capac omleta, iar cand da semne ca se coace un pic si sus, se poate intoarce pe cealalta parte. O coaceti pana e bine facuta, ori cum va place. Ii mai adaugati in farfurie rosioare si ridichi proaspete si primavara e deja in casa voastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu