duminică, februarie 26, 2012

Shake exotic

 
Asta a fost un deliciu. L-am facut intr-o seara la repezeala si mi se pare ca am nimerit tare bine ingredientele. Mai simplu de atat nu cred ca se poate obtine o bautura cu aroma exotica si in plus sa tina si de foame pe seara. A avut un gust grozav, asa ca uite din ce va ies doua pahare:

1 banana
150 ml Activia de baut cu mango si papaya
2 lingurite zahar brun
1 plic zahar vanilat
1 capacel de esenta de portocale
Lapte in completare in blender pana la 400-450 ml.

Toate astea azvarlite intr-un blender fac minuni! Aroma de concediu la pahar in numai cateva minute!

Saptamana viitoare mai facem un pool. Punem la bataie 3 salate de peste ocean, tipic americane, sa mai introducem putina varietate in meniul nostru. Stiu ca am declarat ca voi gati 121 de retete europene intr-un an de zile, dar iata ca abia am ajuns la europeana cu numarul 60. Nu-i bai, zic eu, atata timp cat am descoperit ce-mi place sa fac cel mai mult, pe langa rezolvatul de probleme zi de zi intr-o minunata florarie, asa ca merita sa mai continuam cu mese fel de fel. Stiu ca multi dintre voi ati dat prin State, asa ca sincer sper sa imi spuneti ce diferente descoperiti intre variantele mele de salate si cele la care ati poftit la fata locului. O sa gatim Caesar, Waldorf si Cobb Salad, cele mai reprezentative as zice eu pentru meniurile de salate americane. Pana atunci insa, pofta buna sa aveti la ce gatiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu