duminică, februarie 19, 2012

Pina Colada vs. Ziua indragostitilor


Salutare! Nu am mai dat pe aici cam de o saptamana buna, si asta nu din cauza ca am fi calatorit prin cine stie ce tari calduroase (din contra, am razbit cu greu zilnic prin nametii din fata blocului si pe traseul obisnuit pana la munca). Nici sesiunea incheiata cu chiu cu vai si doua "give up"-uri nu m-au ajutat prea mult. Oboseala cronica si lipsa oricarui chef de a mai gati ceva mi se trag de la ceva cu totul diferit, simplu, lipsit de orice complicatii si usor detestabil: doua cuvinte - barbati indragostiti!!! Pe aceasta cale tin sa amintesc tutuor celor aflati in aceasta categorie urmatorul lucru - trandafirii rosii, fie ei si Grand Prix la 19.90 firul (cosmarul ultimelor mele nopti) in nici un caz nu vor sterge neatentia cu care v-ati tratat iubitele (una, doua ori chiar trei la numar) de-a lungul anului, intr-o singura zi, adica de Sf. Valentin! Ati putea incerca metoda achizitiilor esalonate, distribuite constant pe durata intregului an calendaristic. Nu mi-am putut inchipui ca un fir de floare ar putea duce la negocieri aprinse, tipete disperate, bani aruncati pe tejghea in speranta de a fi servit primul, inghesuiala in fata unui stand de zici ca "s-ar da ceva", nervi pusi la incercare (ai mei cu precadere) si multe ganduri negre la adresa oricarui reprezentat al sexului puternic. Daca e sa detest ceva, asta e un barbat disperat cu expresia "eu numai un fir vreau, dom'soara! Va rog eu mult ca eu CHIAR ma grabesc". Si din cate am inteles Valentinul asta a fost doar un joc slab de glezne comparativ cu puhoiul ce se anunta pentru o alta zi din ce in ce mai detestabila pentru mine, seninul 8 Martie... Pentru toti barbatii indragostiti nu am decat un sfat: vocabularul unei femei mai cuprinde si urmatoarele: lalele, narcise, freesia, gerbera ori iris, ca sa nu mai spun anthurium, strelizia ori cymbidium ca va pun pe fuga!

Acum ca am apostrofat toata clasa de amorezi si mi-am spus si eu oful, zic ca ar merge o batura care mie imi place enorm de mult si care ma mai face sa uit seara de oboseala sezonului de iubire si daruri cu nemiluita pentru noi, femeile. Pina Colada asta ori "ananasul strecurat" in traducerea lui in romana combina de minune doua arome senzuale zic eu, ananasul si cocosul, asta ca sa fim in ton cu sezonul de care ma tot plang :). Romul reuseste sa le puna perfect in evidenta, aducand un plus de exotism unui cocktail cu renume. In mod obisnuit e servit cu multa gheata pisata si in pahare speciale ce aduc aminte de forma ananasului. Pentru un pahar mare va trebuie:

2 parti rom alb
1 parte lichior crema de cocos
1 parte lapte de cocos
suc de ananas in completarea paharului
2 rondele de ananas

Asezati o felie de ananas in pahar, pe a doua o punem pe marginea paharului. Mai punem gheata, iar in shaker amestecam toate bauturile, nu foarte tare, caci altfel riscam sa se "taie" laptele de cocos. din pricina aciditatii ananasului. Turnam amestecul in pahar si ne relaxam cu gandul ca in vreo 2 saptamani mai vine si 8 Martie...

2 comentarii:

  1. Acum intelegi prin ce chinuri groznice trecem in fiecare an cand incercam sa ajungem si noi la o amarata de floare la pret triplu dupa ore de stat la rand? Apropo de vocabular, si ptr lalele, narcise, freesia, gerbera ori iris e acelasi pret dublu si calitate jumatate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))) ei lasa ca nu voi suferiti!!! in schimb te anunt ca la capitolul "vocabular" lista de preturi a fost neschimbata anul acesta. Vine si sansa lui 8 Martie pt asta :D

      Ștergere