duminică, februarie 19, 2012

"Supa" orange de pomelo


Imi era imposibil sa nu public urgent reteta asta, atat de grozava a iesit! De multa vreme aveam o sete nestinsa de suc de morcovi si azi mi-am luat inima in dinti si am scos storcatorul de fructe la inaintare. Am pus pe masa o “supa” de citrice grozav de buna, sucul in care se zbenguie bucatile de pomelo si mandarine fiind o minunatie de o culoare si o aroma cum inca eu nu am mai nimerit. Merita sa scoateti orice monstrulet de aparat greu de curatat pentru bunatatea asta, ori daca nu, folositi ½ de cana de suc de morcovi din comert, ca nu va fi nici o problema. Va ies cam 4 portii de “supica “ dulce din urmatoarele:

1 pomelo mare
2 portocale mari
1 conserva mandarine
2-3 morcovi ori ½ cana suc de morcovi
Zeama de la 1 felie buna de lamaie
30 ml zahar alb
60 ml apa

1. Curatam un pomelo mare de coaja si pielita, apoi il punem intr-un castron. Adaugam peste, fructele de la o conserva de mandarine.
2. Punem la fiert zaharul si apa, lasand siropul sa clocoteasca. Inainte de a-l lua de pe foc adaugam sucul de la 2 portocale, apoi il lasam la racit.
3. Stoarcem morcoveii, sa avem cam o jumatate de cana de suc. Cand cel de portocale s-a racit, adaugam sucul de morcovi si zeama de lamaie, apoi trecem la combinatii.
4. Strecuram sucul de mai devreme direct peste fructele din castron, amestecam totul pentru intrepatrunderea aromelor, apoi devoram “supica” de pomelo, pana mai este…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu