sâmbătă, aprilie 21, 2012

Raffaello de casa... ori bloc pe Vlaicu


Azi nu am gatit nimic. Am mancat in deplasare numai bunatati, sarbatorind o varsta rotunda a socrului meu (eu 25 el 30…) si urandu-i sanate, ca-i mai buna decat toate, asa ca nu ma pot azi lauda cu harnicia in bucatarie. Mi-am amintit insa de o fotografie cu bulgarasi de cocos ce nu i-am postat de la Craciun, asa ca, din lipsa de ocupatie si exasperare fata de Dota 1 (pentru necunoscatori, accesati asta! daca aveti curaj) pun si eu aici o reteta clasica, simpla si buna, usor de facut, mai ales daca aveti copii hiperactivi ce duc lipsa de antrenament in bucatarie. Asta e reteta noastra de Raffaello de casa cu care ne mandrim, deci cred ca merita o sansa!

Ingrediente pentru suficiente buline tavalite in cocos:

250 g unt
150 g lapte praf
200 g zahar pudra
1 plic zahar vanilat
100 g cocos (jumatate in compozitie, jumatate pentru tavalitul bilutelor)
250 g biscuiti pisati
Migdale, alune ori martipan pentru surpriza din interior

1. Pisam biscuitii pe hartie de copt, folosind un sucitor, cat de bine putem, ori cata rabdare avem…
2. Folosind unt moale, la temperatura camerei, amestecam toate ingredientele intr-o pasta ferma.
3. Cu doua manute harnicute, formam bilute imbracand alune, martipan ori migdale decojite in manta de biscuiti.
4. Dam toate bucatelele de Raffaello prin jumatatea de cocos ramasa, apoi ne dam mari cu ele si ne laudam ca ale noastre sunt mai bune decat originalul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu