vineri, aprilie 20, 2012

Salata si gustari cu sos de branza usor picant

 
M-am oprit azi la piata si mi-a zambit o capatana frageda si verde-crud de salata. Mi-am amintit de pachetul de parmezan ras din frigiderul de acasa si o discutie cu Deea legata de sosuri speciale si de felul gustos in care gateste ea. De aici pana la urmatoarea salata si gustarica asociata nu a mai fost decat podul de pe Vlaicu pe care in mare graba si pofta l-am luat la picior. Am descoperit care e sosul meu preferat de branza de acum in colo, pentru salate, toasturi sau chiar chipsuri. Am mancat cat doi o minunata salata simpla cu sosul asta special, punand cap la cap urmatoarele:

Salata
1 capatana mare si frumoasa de salata verde
1 castravete
3 rosii
Putin ulei de masline
Zeama de la ½ limeta
Un praf sare
Crutoane din 2 felii de franzela veche, de persoana

Sos
4 linguri smantana
4 linguri parmezan ras
1 lingura maioneza
½ ardei iute tocat marunt
¼ lingurita sare
Piper
1 lingura buna sos Worcester
2 lingurite zeama de limeta


1. Spalam salata, apoi o taiem fasiute.
2. Curatam si taiem felii castravetele si rosiile, apoi mixam salata cu putin ulei de masline, o idee de sare si un strop de ulei de masline.
3. Pregatim crutoane rumenite in cuptor cu putin ulei de masline.
4. Pentru sos, amestecam doar ingredientele si gata! Pe langa salata cu crutoane, sosul a fost perfect pe niste crackers din faina integrala si tarate de grau, asa ca si cartofii prajiti ar fi fericiti sa zofteasca in sosul asta! Pofta!

2 comentarii:

  1. am si eu ceva ingrediente asemanatoare prin frigider deci maine dimineata o sa servesc si eu o salata delicioasa si sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa aud care a fost rezultatul! Daca e nasol in schimb, sa nu imi spui :))))))))))

      Ștergere