luni, mai 28, 2012

Supa de rosii 2 - ca la mama (mea) acasa


Anul trecut pe vremea asta pregateam o supa de rosii care mie imi place tare mult. Ii spuneam No.1 pentru ca era gatita printr-o metoda mai rapida, cu fidea. Am spus atunci ca o sa dezvalui si metoda a doua a mamei mele, la fel de delicioasa, cu mici modificari. De data asta punem orez si zdrente de ou sa ii dea consistenta, plus ii facem si un strop de ingrosala. E la fel de dulce ca si prima supica si sincer eu nu pot sa ma decid pentru care metoda as opta mai des. Sunt la fel de gustoase ambele asa ca azi postam si metoda No.2. Pentru 4-6 portii aveti nevoie de:

3 morcovi
1.5 l apa
500 ml bulion
4 linguri zahar (in functie de bulion)
Sare dupa gust
1/3 cana orez
1 ou
1 lingura faina
2 linguri ulei
1 lingurita boia

1. Curatam si radem morcovii, apoi ii punem la fiert direct in apa clocotita, cam 15 minute bune.
2. Aducem bulionul, apoi condimentam supa cu zahar si putina sare. Punem si orezul si fierbem cam 10 minute, sa fie aproape facut cel din urma.
3. Inainte ca orezul si morcovii sa fie fierti, facem putin rantas: prajim maxim un minut putina faina cu boia in ulei de floarea soarelui, stingem cu o cana de apa rece si adaugam compozitia in supa. Mai trebuie acum sa fiarba cam 5 minute.
4. Dupa ce supa a fiert cu ingrosala cateva minute, batem un ou intreg si il adaugam in fir subtire direct in supa, amestecand cu o furculita, sa avem si zdrente de ou. In 2-3 minute supa e gata, numai buna de pus pe masa sa ne incalzeasca la vreme racoroasa! Multa pofta!

Un comentariu: