vineri, iunie 01, 2012

Briose maronii cu fructe si ciocolata alba


Am avut un task: prajitura pentru multa lume buna. Evident s-a dovedit a fi doar o mica adunare “club femina” (ori semi, ca am avut si doi baieti la sacrificiu), insa m-am tot gandit ce as fi putut sa fac pentru targetul initial. Briosele mi s-au parut ca ar face cinste unei asemenea intalniri, asa ca am trecut la treaba sa pun pe masa 36 de briose maronii pline de surprize: afine, marisoare uscate si bucatele de ciocolata alba. Au fost minunate, mai ales cele care au apucat a doua zi langa o cafea anti-mahmureala. As zice insa, ca mai bun decat cafeaua a fost un “accesoriu” delicios, o spuma de fructe dulce si delicata. A mers de minune cu briosele mele!

Pentru 3 tavi de briose, va trebuie:

500 g faina
300 g unt
2 cani zahar
4 vanilii
3 oua
6 linguri cacao
2 lingurite praf de copt
500 ml lapte batut
½ tabla ciocolata alba
100 g merisoare
200 g afine

1. Pentru inceput, frecam spuma untul cu zaharul si vanilia. Pe rand apoi, adaugam cate un ou si il incorporam in spuma de unt.
2. Amestecam si omogenizam toate ingredientele uscate, mai putin fructele si ciocolata.
3. Adaugam o parte din amestecul de faina si ingrediente uscate, apoi alternam cu parti de lapte batut. Ultima adaugata trebuie sa fie faina.
4. pudram fructele cu o lingura de faina, tocam ciocolata spoi le adaugam si pe acestea in aluatul de briose.
5. Punem cu o lingura de aluat in forme de briose tapetate cu hartiute vesele si le coacem la 185 de grade Celsius cam 35 de minute. O grozavie de prajiturica, mai ales daca o asortam cu un cocktail party si multe fete vesele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu