miercuri, iunie 13, 2012

Varza chinezeasca si omleta in sos de branza


Salata asta s-a incadrat la doua ture de mic dejun. A fost o grozavie de am uitat de pauza de masa ore in sir. Nici nu stiu ce mi-a placut mai mult, insa sosul asta devine o dependenta pentru mine. Nu ma laud cu prezentarea platoului (ca asta e evident), insa cu gustul, da. Si toate astea din curiozitatea de a vedea care varza e mai buna: a noastra sau a chinezilor. La salate de genul asta, de acum renunt la patriotism si votez simplu cu a lor. E mai aerata, crocanta, insa nu atat de fibroasa, apoasa in acelasi timp, foarte putin amaruie (desi Rada s-a plans zicandu-mi contrariul, deci oi fi nimerit eu una mai dulceaga). Are consistenta frunzei de salata creata insa usoara aroma de varza. E nemaipomenita si de azi sunt fana ei! Dintr-o astfel de capatana generoasa am facut doua ture de salate a cate doua portii. Am mai pus pe langa o jumatate de varza chinezeasca:

2 rosii mari
3 oua
150 g sunculita
Sare, piper si busuioc pentru omleta
Plus o lingura, doua de ulei pt prajit

Pt minunea de sos:
200 g branzica de casa (perlute de branzica de vaca in smantana, dar banuiesc ca ar merge si o branza Fagaras obisnuita)
2 linguri iaurt
2 lingurite bune de maioneza (a mea a fost din borcan :))
1 lingura sos Worcester
Putina sare
1 lingurita mustar Dijon

1. Batem ouale cu sare, piper si un praf de busuioc, apoi prajim o omleta simpla, pe doua parti. In aceeasi tigaie prajim apoi feliile de sunculita.
2. Spalam legumele, taiem fidelute varza chinezeasca, rosiile felii, apoi mai taiem fasii omleta si sunculita prajita. Toate le amestecam cu putina sare. Ulei mai punem in salata numai daca e necesar. Am pus la o varianta si zeama de lamaie insa la a doua am renuntat la asta.
3. Pregatim sosul amestecand frumos toate ingredientele. Punem in farfurii salata, apoi o stropim din belsug cu sosul. Mie si acum imi lasa gura apa cand ma gandesc la felul asta. Cele mai importante ingrediente sunt branzica si sosul Worcester. Cu Covalact si Delaco m-am inteles cel mai bine la masa… Pofta multa!

2 comentarii: