duminică, noiembrie 11, 2012

Cavatelli cu ton, salote si masline verzi


Hello, again! Am hotarat ca a trecut destul timp de la ultima postare si m-am cam speriat sa mai vad doi oameni interesati de bloguletul nostru! Plus, prin nu stiu ce minune, o multime de like-uri pentru o spirtoasa delicioasa, de mai-mai imi vine sa schimb tematica blogului :))! Totusi, avand o lista de mancaruri vesele acumulate la burtica, punem azi, una-alta, si in cuvinte, pana nu uit si ce am pus in ele. Am gatit, ce-i drept, mai rar, insa am ales o tenta mai tomnatica in general, si ma gandesc ca dupa salata asta sa mai punem iar o intrebare legata de preferintele voastre, trecand de data asta de la cirese, la cele mai frumoase si delicioased fructe de toamna - merele.

Pana atunci, fara nici o legatura cu lista mea de 121 de bunatati europene, trecem in revista una cu aroma italieneasca, cu niste paste ciudatele si simpatice, gustoase si consistente. Cavatelli sunt minunate pentru salate, sau cel putin asta e parerea mea. Le-am gasit la Auchan, produse de ei, la pret relativ bunicel, la raionul de specialitati internationale. Sunt niste paste scurte sub forma unor scoici alungite, cica mai de graba asemanatoare cu niste chiflute miniaturale, cum ne spune Internetul. Au facut casa buna cu salota, asa ca, uite o reteta simpla si rapida (in asteptarea uneia mai serioase):

Pentru 2 persoane

300 g cavatelli
1 conserva ton in ulei de masline, bucati de preferinta
1 salota
½ conserva porumb
150 g masline verzi
Zeama de lime, sare si piper, dupa gust
Un praf de oregano

1. Fierbem pastele dupa cum ne spune ambalajul, in apa multa cu sare.
2. Scurgem si spalam pastele, cand sunt gata. Mai bune sunt al dente.
3. Taiem salota ori o jumatate de ceapa rosie fasiute. 
4. Adaugam si conserva de ton, nescursa de tot, ca nu mai punem alt ulei.
5. Stoarcem zeama de lime si adaugam restul de ingrediente, punem pe masa un pahar de vin bun si savuram ceva simplu dar delicios. Punem apoi la cale un desert in tonuri de limete, numai bun sa ne lase gura apa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu