sâmbătă, octombrie 13, 2012

Kamikaze simplu si complicat :)


Bun venit, Nicoleta! 

De mirare ca cineva a mai avut chef si a pierdut ceva timp sa se inscrie in listuta mea, Cristi s-a hotarat sa incerce, in mod responsabil si cu limita, doua delicii cu tarie, la propriu si la figurat. Am trecut la ceva drastic, pentru amatorii de combinatii acrisoare si pline de personalitate, cu alte cuvinte un Kamikaze a la carte, si unul usor imbunatatit, incercat si votat, daca imi aduc aminte bine, alaturi de Luci.

Pentru primul fel, Kamikaze simplu, am pus pe gheata in shaker una bucata parte vodka, una triplu sec si tot atata zeama proaspata de limeta, strecurata, ca altfel nu curge bine pe gatul unora :). Am mai pus si o felie de limeta, asa ca sa ne imbie mai mult la un al doilea paharel. Asta e un cocktail scurt si tare, si nu e pentru cei obisnuiti cu dulcegariile. 

Pentru cei care insa mai vor ceva  in plus, pe langa aroma de brad a limetei, am plusat cu o parte (asta e 30 ml) de suc de cirese. Si uite asa, am mai facut si un Pink Kamikaze :), usor tras de par la denumire, sa il facem mai pe placul fetelor, amatoare de bauturi pe baza de vodka si putin roz.

Hai noroc, fete si baieti :))!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu