duminică, iunie 30, 2013

It's a Boy! cocktail


Nu ma pot abtine! Navigand de mama focului prin blogulet sa imi mai amintesc si eu cam cum arata :) am sesizat cu maxim extaz inca o persoana inscrisa aici! Stiu ca de fiecare data am sarbatorit treaba asta cu un cocktail, insa ultima perioada mi-a schimbat prioritatile si am renuntat (cu bucurie, totusi) la combinatiile de alcool, ca sa faci cocktail-uri din sucuri mie nu mi se pare nostim. Acum insa, revenim insa mai retinuti la obiceiuri vechi (responsabilitatile nu ne mai permit testari aprofundate :)) asa ca recomandam urmatoarea combinatie, in special cu ocazia botezurilor, daca vreti ca invitatii sa fie luati usor prin surprindere atunci cand fumul artificiilor de pe tort aproape strica toata prezentarea. Ca sa nu mai zic ca se asorteaza cu azuriul din martipanul de pe tortul unui baietel... Noi am baut combinatia la after-party cu doi buni prieteni iar daca vor avea ei o "Baby Girl" candva, promit sa adaptez rapid combinatia pentru a corespunde situatiei. 

Pentru un pahar dulce in cinstea celui mai iubit baietel, am pus asa:

1 lingurita sirop curacao
vin spumant in completare, unul sec, sa nu devina bautura prea dulce, nu de alta, dar la botez fetele tind sa vina insotite...

Cam asta e, sus paharul si la mai multi cititori inscrisi :)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu