miercuri, aprilie 06, 2011

5. KROMBACHER Pils

A pearl of nature
The No. 1 premium beer in Germany, asta dupa cum ne spun ei aici:

http://www.krombacher.com/produkte/pils.php

Ce ne place noua la berea asta? Pai cu ce sa incepem?...



O bere extreme de limpede, de un auriu deschis care spune “bere buna” si nimic mai mult. Un 4.8 % alc./vol exceptional de o aroma plina, amaruie pt mine, destul de puternica si pentru Cristi. Nu e o bere foarte acida, dar o simti ca pe o bere “tare”, cu calitati apreciate mai mult de sexul de acelasi fel. Mi-a placut gustul si spuma fina, deci clar e doar usor acidulata, insa mi s-a parut ca nu as putea bea mai mult de un pahar. Poate daca eram pe o terasa in miez de vara, dar asa, de dragul degustarii din bucatarie, mi-am atins rapid limita. Nu pot spune acelasi lucru despre colegul de apartament care a gasit-o de o calitate hotarat peste medie, insa mult prea buna pentru pretul de la raft, undeva la 3.8 lei la inceputul lui aprilie. Sper ca nu s-a lasat influentat de acest aspect mai mult decat ar fi trebuit, mai ales ca dintre noi doi, el e cel care “retine preturile” mai bine. Comparand berea asta cu ce am mai degustat de cand am inceput blogul, e clar sub Weihenstephaner ca si calitate, dar peste Oettinger, care nu bate dacat la prêt, zicem noi, si care se lauda cu marile vanzari.

Una peste alta, vorbime de o bere buna, placuta atat vizual (mai ales) cat si pentru papile, care poate impaca atat femeile cat si barbatii, dar care face balanta sa se incline in favoarea celor din urma. Oricum, ca si gust zic eu bate cu mult beri populare si de brand din Romania si ca atare, o recomandam din plin pentru cosul de cumparaturi de Paste…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu