luni, iunie 06, 2011

Salata crocanta de conopida proaspata


Azi nu mai despicam firul in patru, nici macar pe cel de ceapa ciorii – pe ala il tocam cu totul! Am decis ca intre doua cursuri lecturate mai trebuie sa si mancam, asa ca azi nu am razalit decat o salata rapida, proaspata si crocanta, asa cum ii zice si numele, idee pe care am prins-o de la o profa de legumicultura din prima facultate. Cam asta a iesit, buna si racoroasa pe vremea asta, potrivita cu necesarul de apa si vitamine intr-o zi calduroasa. De baut mai si bem, nu de alta, dar va anunt ca am dat o fuga si pana la targul de bere de la Auchan. Va las o poza, asa de inspiratie de shopping. Pe curand!

Ingrediente pentru 2 flamanzi amatori de salate:

¼ conopida cruda, rasa
1 lingura ardei rosu tocat
1 lingura chive tocate
Sare, piper
1 lingurita mustar
2 lingurite smantana
3 linguri iaurt

1. Dam conopida pe razatoarea mare, asta dupa ce am spalat-o. Nu, nu am innebunit! Nu o fierbem, o facem salata cruda, ca e foarte buna si asa.
2. Tocam ardeiul si cateva fire de ceapa ciorii. E mai buna decat ceapa verde, dar nu ma dau in laturi nici de la asta. Chivele in schimb au o aroma usor usturoiata si deci mai potrivita pentru conopida.
3. Saram si piperam salata.
4. Preparam sosul din mustar, smantana si iaurt, il punem peste salata si gata! Conopida e foarte crocanta, asa ca nu mai recomand paine prajita sau crutoane la salata. Merge in schimb cu o felie de paine aburinda!

 De racorit dupa salata...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu