luni, decembrie 19, 2011

Sandwich cald aproape mediteranean


S-a facut frig. Ce poate fi mai frumos decat o amintire de vacanta? Ceva ce sa ne duca cu gandul la verile mediteraneene, la concedii, asta cel putin pe cei ce stam de straja firmei la vreme de sarbatoare si tinem piept valurilor (nu de apa limpede si sarata) ci de clienti nesatui si pofticiosi la cadouri de tot soiul. Nu am sa mai insist asupra gandurilor de speta asta josnica de genul “hai sa fugim in lume decat sa mai facem o factura”, ca nu ne face cinste si nici banutii nu or sa mai curga in data de 20 a lunii. O sa trec direct la subiectul delicios, prezent sub forma a doua jumatati de chifla decorate in stil “malul marii” cu masline verzi, sardine in ulei cu lamaie, rozmarin si branzica.

Mi-am inveselit seara cu cate un sandwich cald mie si jumatatii mele, din urmatoarele:

2 chifle
1 conserva mica de sardine in ulei si lamaie
1 felie de lamaie proaspata
2 linguri ulei de masline
Un praf de rozmarin
2 felii cascaval
2 felii branza topita
4 linguri masline verzi fara samburi, rondele

1. Am taiat chiflele in doua, le-am stropit pe fiecare jumatate cu ulei de masline si le-am dres cu un praf de rozmarin. Le-am dat apoi 5 minute la gril la 200 de grade Celsius, ca la un alt sandwich din lunile trecute.
2. Am scurs sardinele de ulei pe un servet de hartie, apoi le-am stropit cu zeama de lamaie.
3. Cand jumatatile au devenit aurii, le ornam pe doua dintre ele cu jumatati de sardine curatate de sira spinarii, plus cate o lingura de masline verzi. Pe celelalte doua jumatati le dichisim cu cate o felie de cas, una de branza topita, plus cate o lingura de masline.
4. Mai dam sandwichurile un minut-doua la cuptor, apoi le impartim, daca ne lasa inima, cu cineva, daca nu, le devoram in fata albumului cu fotografii de vacanta si speram ca maine clientii merg la Christmas Party…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu