sâmbătă, martie 31, 2012

Sidecar Cocktail


Am promis niste retete de cocktail-uri pentru un pool legat de salate, asa ca am avut mare noroc sa dau peste Sidecar, in contul salatei Cobb, una din cele doua favorite ale voastre. Mie chiar imi pare bine ca am incercat reteta asta de cocktail, nu de alta dar tocmai mi-a detronat Margarita ce era in "meniul" meu in orice club ori restaurant pana acum. Trebuie sa incercati un pahar de Sidecar si asta e musai, cu prima ocazie pe care o aveti, ca nu veti regreta! A aparut in Primul Razboi Mondial, in Londra ori Paris, iar Hotelul Ritz disputa originalitatea acestui pahar puternic. E o combinatie de cognac, lichior de portocale si zeama de lamaie, ce in proportii optime devine un cocktail cu adevarat irezistibil si caruia cu greu i te poti opune cand ti se aduce al doilea pahar... 

Pentru un pahar tipic de Martini aveti nevoie de:

4 parti Alexandrion
1 parte triplu sec
1/2 parte zeama de lamaie
5 cuburi gheata
un pahar cu marginea data prin lamaie si zahar

In shaker puneti gheata, apoi adaugati alcoolul din cele doua categorii, apoi zeama de lamaie.  Avand lamaie si lichior de portocale e considerat o bautura aperitiv, asa ca merge numai bine sa incalzeasca o seara sau o masa. Scuturati bine, apoi turnati cocktailul in paharul pregatit cu liniuta de zahar. Nu stiu ce poate fi mai bun la sfarsitul unei zile si inceputul unei seri lungi :)...

2 comentarii: